Як виправити помилку в податковій накладній, якщо контрагент не повідомив статус платника ПДВ

Головна / Новини компанії / Як виправити помилку в податковій накладній, якщо контрагент не повідомив статус платника ПДВ

як виправити помилку в податковій накладній

Як виправити ситуацію, якщо покупець є платником ПДВ, але не повідомив про це і податкову накладну складено як на неплатника?

Насамперед слід зазначити, що інформація про статус платників ПДВ знаходиться у вільному відкритому доступі на сторінці «Електронного кабінету платника» і відповідно постачальник має можливості для контролю статусу своїх контрагентів.

У випадку складання податкової накладної на неплатника ПДВ, тоді як покупця зареєстровано платником ПДВ, порядок дій такий.

По-перше, потрібно «обнулити» податкову накладну, складену на неплатника шляхом складання розрахунку коригування. У заголовній частині такого розрахунку коригування зазначаються дані із заголовної частини податкової накладної з помилкою (тобто з умовним ІПН), а в табличній частині — зі знаком «–» обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, що були зазначені в податковій накладній. Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем).

По-друге, скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну (дата складання податкової накладної має відповідати даті виникнення податкових зобов’язань) із правильними даними.

Джерело: Вісник, офіційне видання ДФС України за 12.03.2018